Avoin kirje, tapahtumia ja toimintaa

17.2.2023

Mannerheimin Lastensuojeluliitto (MLL) on avoin kansalaisjärjestö, joka edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Paikallisyhdistyksenä tahdomme olla vapaaehtoistyön toteuttaja ja innovatiivinen kehittäjä sekä vaikuttaja lasten, nuorten ja perheiden parissa.

Tapahtumia ja toimintaa

Keväällä on jo monenlaista toimintaa tiedossa!

Perhekahvila toiminta jatkuu tiistaina 21.2.2023. Perhekahvila kokoontuu joka tiistai klo 9–11 Seurakunnan kerhotalolla, Pihlajakatu 21. Lämpimästi tervetuloa!

Viikoilla 9 & 10 Suonenjoen paikallisyhdistyksen jäsenet pääsevät valittuihin elokuviin edullisemmin. Seuraa ilmoitteluamme ja liity nyt jo jäseneksi!

Paikallisia ja valtakunnallisia etuja

Paikalliset edut voit tarkistaa suonenjoki.mll.fi -Internet-sivulta. Teemme yhteistyötä paikallisten yritysten kanssa! Valtakunnalliset edut löytyvät sivustolta mll.fi.

Näin liityt jäseneksi

Jäseneksi liittyminen on helppoa. Löydät suonenjoki.mll.fi -sivustolta etusivulta linkkipainikkeen, joka ohjaa sinut liittymään. Mikäli olet kiinnostunut vapaaehtoistehtävistä voi kiinnostuksen ilmoittaa jo jäsenhakemuslomakkeella.  Myös alaikäiset lapset kannattaa lisätä jäseneksi etujen hyödyntämiseksi (alle 18v jäsenyys ilmainen)! Tervetuloa mukaan toimintaan ja jäseneksi!

Ota seurantaan

Löydät meidät myös Facebookista MLL Suonenjoen yhdistys ja Instgramista mll_suonenjoki. Ota tilit seurantaan!

Keväisin terveisin

Mannerheimin lastensuojeluliiton Suonenjoen paikallisyhdistys