"Suonenjoki nuorten silmin"

6.9.2021

Mannerheimin lastensuojeluliiton Suonenjoen paikallisyhdistys haastaa kaikki Suonenjoen nuoret mukaan kilpailuun teemalla:

”SUONENJOKI NUOREN SILMIN”.

Kilpailuun voi osallistua 1-5 henkilön ryhmissä. Tehkää lyhyt videopätkä aiheesta ”Suonenjoki nuoren silmin”. Mitä hyvää Suonenjoella on nuorille? Mitä arvostat?  Mitä kaipaat lisää? Puuttuuko kaupungista jotain oleellista? Haluatko antaa jostain kiitosta? -Sana on vapaa!

Kriteereinä videolle on, että sisältö on asiallinen ja vastaa otsikkoaan.

Videon pituus max. 4 min.

Kaikki osallistujat huomioidaan, jonka lisäksi MLL:n Suonenjoen paikallisyhdistyksen hallituksen valitsemat parhaat videot julkistetaan 3.10.2021 Suonenjoella järjestettävässä MLL:n 100-vuotisjuhlassa. Parhaille videoille on luvassa nuorille suunnattuja, rahanarvoisia palkintoja!

Kilpailuun osallistuvat videot pyydetään lähettämään osoitteeseen mll.suonenjoki@gmail.com 27.09.2021 mennessä. Alaikäisiltä osallistujilta tarvitsemme lisäksi vanhempien allekirjoittaman lupalapun. Lupalapun voi käydä allekirjoittamassa Lintharjun liikuntakeskuksen kassalla aukioloaikojen puitteissa. Voit myös tulostaa sen oheisesta liitetiedostosta.

Hauskoja videon kuvaushetkiä ja onnea kilpailuun!