Mannerheimin lastensuojeluliiton tavoitteena on lapsiystävällinen Suomi, jossa lasten hyvinvointi asetetaan etusijalle.

Suonenjoen yhdistys on aktiivinen toimija lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi. Toimintaa pyöritämme hallituksen ja muiden vapaaehtoisten voimin.

Paikallisyhdistys toimii omalla alueellaan MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja liittokokouksessa määriteltyjen linjausten mukaan ja edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia. Paikallisyhdistyksen toimintaa ohjaavat myös yhdessä sovitut ja MLL:n keskusjärjestön hyväksymät säännöt. Paikallisyhdistys on MLL:n keskusjärjestön ja oman alueensa piirijärjestön jäsen.

Tule vapaaehtoiseksi! Mukaan mahtuu lisää tekijöitä, ota rohkeasti yhteyttä!  Kaipaamme lisää innokkaita vapaaehtoisia toimimaan esim. erilaisten tapahtumien järjestämisessä ja perhekahvilan ohjaajan roolissa. Vapaaehtoistyössä tutustuu uusiin ihmisiin ja se on antoisaa!

Mikäli haluat tukea toimintaamme, lahjoitukset ovat mahdollisia Mannerheimin Lastensuojeluliiton Suonenjoen paikallisyhdistyksen tilille: IBAN FI49 5443 0450 0896 48 BIC: OKOYFIHH