Perhekahvilassa 2020. Kylämummo Airi ilahduttaa lapsia ja aikuisia läsnäolollaan kahvilassamme.

Paikallisyhdistyksen toiminta

Retket

Retket ovat olleet aiemmin erittäin suosittuja. Näiden palauttamista toimintoihin pohdimme. Jos sinulla on hyvä idea, saa ehdottaa!

Tapahtumat

Keväällä 2022 järjestettiin Kevätkekkerit. Ja 2023 MarrasmyLLäkkä . Jatkoa luvassa näille tapahtumille vuonna 2024, sillä se on  MLL Suonenjoen paikallisyhdistyksen 100-vuotisjuhlavuosi!

MLL Suonenjoen yhdistyksellä viikottaisena toimintona Perhekahvila (mainos alla) ja lisäksi kerran kuukaudessa Erityslasten vanhempien vertaistukiryhmä (mainos myös alla, tämä ryhmä kokoontuu kuukauden viimeinen maanantai) kevään 2024 ajan.

Tervetuloa juhlimaan MLL:n 100-vuotiasta Suonenjoen paikallisyhdistystä kanssamme!🌼

Luvassa on...
Hauskoja tehtävärasteja, kasvomaalausta, makkaran paistoa, kakkua kahvin/teen/mehun kera sekä LIVE-musiikkia.

Lauantaina 4.5. klo 11:00-14:00
Iisveden Rantapaviljonki, osoitteessa: Kymintie 8, Iisvesi

🌼Tervetuloa viihtymään koko perheen voimin!🌼

Tapahtuman järjestää Mannerheimin lastensuojeluliiton Suonenjoen paikallisyhdistys 100-vuotisjuhlavuoden kunniaksi! Tarjoamme kahvit/mehut ja kakkua sekä Iisveden metsä tarjoaa makkarat.

Yhteistyössä mukana myös Iisveden Rantapaviljonki.

Tapahtuma on maksuton. Konttiravintolan tarjoilu (hampurilaiset, ranskalaiset jne) omakustanteinen. Tapahtuma on päihteetön.

Viime vuosina yhdistys on järjestänyt mm seuraavanlaista toimintaa:

Yksi suosituimmista tapahtumista on aina koko perheen retket. Näitä tehdään vuosittain eri kohteisiin ja jäsenenä saa tuntuvan alennuksen. Paikallisyhdistyksenä tarjoamme lasten konsertteja ja teattereita sekä elokuvanäytöksiä alennettuun hintaan vaihdellen kohdetta. Kirpputoritapahtumia on usein ollut keväällä ja syksyllä sekä ajoittain myös äideille oma virkistäytymishetki. Osallistumme myös kesäisin Suonenjoen liikennepuiston valvontaan.

Taustalla lahjoitetaan stipendejä, tuetaan tapahtumia sekä tehdään yhteistyötä paikallisten toimijoiden kanssa muun muassa jäsen etujen muodossa.